2017. augusztus 15., kedd

754. bejegyzés: Born Pretty Store BP-L076 nyomdalemez


Sziasztok!
A Born Pretty Store tesztelnivalós csomagomba választottam egy nyomdalemezt is, méghozzá a BP-L076-os számút. Ezen a lemezen szebbnél szebb nyári minták vannak, egyenesen imádom őket. :)
Összesen 14 minta van rajta és mindegyik egész körmös. A minősége nagyon jó, a szokásos Born Pretty nyomdalemezek minőségét hozzák. 




Nem is tudok róla többet mondani, a manikűrök beszéljenek helyettem :)


Ennek a manikűrnek az alapja a BP 030-as színváltós lakkja. A körmeimre a BPS zöld nyomdalakkjával a lemez 2. sorának 5. mintáját nyomdáztam. A középső ujjamra matricát készítettem az 1. sor utolsó mintájából fekete lakkal. A gyűrűsujjamat pedig háromféle glitteres lakkal is díszítettem. 




Ennek a manikűrnek az alapjai az Oriflame Orchid és az Essence Wild white ways lakkjai. A fehér körmeimre először nyomdáztam egy világos rózsaszín Lorával a 2. sor 3. mintáját. Majd az AVON Citronized lakkjával erre rányomdáztam a 2. sor utolsó mintáját. Majd a flamingós minta következett az Oriflame lakkal.




Ez a manikűr az én személyes kedvencem. A körmeim alapjai a Jollie France 31-es és az Essence Wild white ways lakkja. Az ananászos mintát használtam ehhez a manikűrhöz. A mintát a Jollie France és az AVON Citronized lakkjával töltöttem ki. 




Ez a manikűr volt a legpepecsebb. Az 1. sor 3. mintáját használtam hozzá, de mindenképpen ilyen formában szerettem volna elkészíteni. Így egy sötétlila nyomdapárnával vettem fel a fehér mintát. Amit aztán ecsettel átfestettem. A csíkokat feketével a dinnyét pedig pirossal és zölddel. A körmeim alapja az Essence Wild white ways, a Moyra arany nyomdalakkja és egy fekete kallos lakk. A piros, amivel kitöltöttem a dinnyét az AVON Real red-je, a zöld pedig egy BPS nyomdalakk. 



Ennek a manikűrnek az alapja egy meglepően szuper piros Lidl-ös Cien lakk és az Essence Wild white ways lakkja. A fehér alapokra nyomdáztam a 2. sor 5. mintáját az AVON Citronizeddel, majd erre jött az 1. sor 4. mintája a BPS piros nyomdalakkjával.  




Nos, ez lett volna a Born Pretty Store BP-L076-os nyomdalemeze és a benne rejlő lehetőségek egy kis töredéke. Ha tetszenek a minták és a lemez, akkor ITT megrendelhetitek. Ha vásárlásnál használjátok az MFSQ10 kódomat, akkor 10% lejön a vásárlásotok összegéből. :)

1 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena