2017. június 30., péntek

742. bejegyzés: Harunouta L045 unikornisos nyomdalemez


A mostani Born Pretty Store tesztcsomagomba kértem egy nagyon cuki unikornisos nyomdalemezt is. Ennél már nem fogtam vissza magam és sok-sok manikűrt készítettem vele és még a jövőben is biztosan fogok, mert imádom a mintáit! Mindenféle minta van rajta. Vannak kisebbek-nagyobbak és cukibbnál cukibbak. A lemez minősége kiváló. :)





Mint mondtam sok manikűrt készítettem vele, ezeket fogom most nektek megmutatni. :)



Ő a ManiCute Csillagos égbolt témára készült. A bejegyzést ITT olvashatjátok róla. :)

A következő manikűrökről ITT olvashattok egy nagy átfogó bejegyzést. :)













És van még egy utolsó manikűr, bár már róla is volt bejegyzés. Ő a ManiCute Unikornis témájára készült. ITT olvashattok róla. :)






A nyomdalemez elérhetőségét ITT találjátok. Ha meg szeretnétek rendelni akkor az MFSQ10 kódommal 10% lejön a vásárlásotok összegéből. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena