2017. június 27., kedd

738. bejegyzés: Born Pretty Store körömágy ápoló olaj


Sziasztok!

A legutóbbi alkalommal kértem egy körömágy ápoló olajat is a Born Pretty Store tesztcsomagomba. Már volt ilyenem, szintén az oldal kínálatából, de nem saját márkás termék volt. Az eper illatú volt és sajnálom, hogy ebből a fajtából nincsen olyan, mert szerintem sokan kedvelik még rajtam kívül az epres illatot, így ezúttal barackosat választottam. 


Az olaj egy kis fémmel bevont tartóban van. Nekem ez csak azért nem tetszik, mert így nem látom mennyi van még benne. A felső vége a kis ecset ami által az olajat a körömágyunkra tudjuk juttatni a másik végét pedig tekerni kell, hogy ezáltal juttassuk az ecset részhez az olajat. 



Én akkor szoktam használni, amikor ki szeretném vágni a körömágyamnál elhalt bőrt, mert nekem folyton visszatér... Ez kellőképpen megpuhítja és nem szakítom fel az egészet. Használom még a rendberakás után is, ilyenkor jól belemasszírozom a körmeimbe is. Szerintem amúgy hatásos, tényleg ápolja a körömágyat és a körmöt. :)





Ha szeretnétek kipróbálni, akkor ITT megrendelhetitek. Ha használjátok az MFSQ10 kódomat, akkor 10% lejön a vásárlásotok összegéből. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena