2017. január 27., péntek

720. bejegyzés: Born Pretty Store BP-L032-es nyomdalemez


A Born Pretty Store csomagomba kértem tesztelésre a BP-L032-es számút is. Ez egy téli-karácsonyi lemez. Sok-sok karácsonyi minta, néhány norvégminta és hópelyhes minta is van rajta.
12 kis külön minta van, 5 egész körmös és egy nagy hópelyhes rész a lemez szélén. A minősége a megszokott Born Pretty Store minőség, tehát jól működik. :)




 És persze néhány manikűr is készült a lemezzel:



Erről a manikűrről bejegyzést is írtam, amit ITT olvashattok el. A gyűrűsujjamon lévő minta erről a lemezről való.



Róla is készült bejegyzés, amit ITT nézhettek meg. Az első sor első mintáját használtam fel hozzá.



Erről a manikűrről a bejegyzést ITT olvashatjátok el. A második sor rénszarvasát használtam fel hozzá.



Ennek a manikűrnek az alapja fehér, amire egy rétegben kentem fel az Essence Bejeweled lakkját. Erre az alapja nyomdáztam a Born Pretty Store zöld nyomdalakkjával a hópelyhes részből. :)




Ha tetszett a lemez, akkor ITT tudjátok megvásárolni. Ha használjátok az MFSQ10 kódomat, akkor 10% lejön a vásárlásotok összegéből. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena