2016. június 29., szerda

670. bejegyzés: Pasztell glitterek


Még az AVON játékára készítettem ezt a manikűrt is. Ennél használtam először a Pretty Pastels lakkomat, amit még ősszel nyertem Judit Lakkalandok blogján. A lakkban pasztell glitterek vannak. Nagy méretű kék és rózsaszín és kicsi zöld és rózsaszín. 

A körmeim alapja fehér, amire a gyűrűsujjam kivételével alkalmaztam a dry brush technikát kék lakkal és erre jöttek a glitterek. A gyűrűsujjamra készítettem egy nyomdamatricát, amelynek a mintáját a Born Pretty Store BP-L008 lemezéről kölcsönöztem. A mintát a glitterek pasztell színeivel megegyező lakkokkal igyekeztem kifesteni. :)






Ha tetszett a minta, akkor a lemezt ITT tudjátok megvásárolni. Ha pedig használjátok az MFSQ10 kódomat, akkor 10% lejön a vásárlásotok összegéből. :)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép manikűrt készítettél ismét, nagyon tetszik!
    Ismerem ezt az Avon csipkehatású lakkot, így most jól megdöbbentem, mert a glitterek méretéből következtetni tudtam a körömlemezeid méretére, és nagyon-nagyon picike kezed van, ez eddig fel se tűnt, és így még nagyobb tisztelettel adózom a díszítéseidnek, mert ilyen picike felületen dolgozni valóságos kihívás lehet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen! Orulok, hogy tetszik! :)
      Hat mondjuk ugy, hogy meg nem talalkoztam olyan 10 ev feletti emberrel, akinek kisebb lett volna a keze, mint nekem. :D Alapbol nem vagyok egy nagy termet alig erem el a 160 centit. Es amugy minden ismerosom azon szokott nevetni milyen pici a kezem. :D

      Törlés
  2. Én is ezen döbbentem le, hogy mekkora glitterek. Aztán írtátok, hogy neeem, a kéz kicsi :) Nekem kicsit sok ez a mani, de kétségkívül tetszetős, kellemesek a színek, főleg a gyűrűsujj!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hat egy kicsit nekem is sok, de ez is egy olyan manikur, amit csak otthon hordtam. :D Vannak olyanok, amiket ugy csinalok meg, hogy meg szeretnem, de nem szivesen hordanam igy akkor keszitem el, amikor tudom, hogy nem kell mennem sehova. :D
      Orulok, hogy tetszik neked! :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena