2016. június 28., kedd

667. bejegyzés: Virágos vizes matricák


A mostani tesztcsomagomba a Born Pretty Store-nál sok-sok vizes matricát választottam.
Amennyire tartózkodtam eddig tőlük, most annyira megkedveltem őket. Az érettségi időszakban nagyon jól jöttek, hiszen csak felhelyeztem őket és kész is a meseszép manikűr. :) 

A BPS saját gyártmányú matricacsomagja mellett, ERRE a négyes csomagra esett a választásom, melyben négyféle szépséges virágos matrica van. Egy kicsit jobban meg vagyok elégedve a sima BPS-es matricákkal, mert ezek a virágosak valamivel vastagabbak és ezek megnehezítik a munkát. Nehezebb így leszedni a felesleges részeket és könnyebben is kopásnak indulnak a körömvégeken. Viszont valamennyire azért kárpótol a szépségük. 


Nos, ez a négy szépség kapott helyet a csomagban. Igazából nem lett kedvencem, mert mindet nagyon szerettem és mindegyik manikűrt is, amit velük készítettem. Most egyesével megmutatom nektek a matricákat és a velük készült manikűröket, amiket már láthattatok a blogon. :)


Az első matrica, vagyis a számozás szerint az első a C172-es, ami nagy piros-rózsaszín rózsákat ábrázol zöld levelekkel. A vele készült manikűrről olvashattok ITT, én most csak képekben fogom megmutatni nektek.





A második matrica, a C173-as egy rózsaszín alapú matrica, amely sárga, piros és rózsaszín pici virágokat ábrázol. Talán ennél volt a legnehezebb eltávolítani a felesleges részt. Az ezzel készült manikűrről ITT olvashattok részletesebben.





A következő matrica a C174-es, ami rózsaszín virágocskákat ábrázol sok-sok zöld szárral és levéllel. A vele készült színváltós manikűrről ITT olvashattok.






És a soron következő, egyben utolsó matrica a C175-ös, ami rózsaszín rózsákat ábrázol fehér alapon. A vele készült manikűrről ITT olvashattok.






Nos, hát ennyi lett volna. Ha tetszettek a matricák, akkor ITT tudjátok megvásárolni. Ha pedig használjátok az MFSQ10 kódomat, akkor 10% lejön a vásárlásotok összegéből. :)







2 megjegyzés:

  1. Az utolsó kettőért teljesen odavagyok, persze mind szép. Hamar kopnak, kár, azért szépek. Legalább nincs lelkiismeret-furdalása az embernek, ha pár nap után leszedi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orulok, hogy tetszenek! Hat igen.. Ezek most viszonylag tobb ideig voltak rajta, kb. 3 napig az erettsegi szezon miatt, de mas esetben mar masnap leszedtem volna. :D

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena