2015. október 26., hétfő

578. bejegyzés: Szeptemberi - Októberi haul


Mostanában tényleg elég rendesen be tudom tartani a lakstoppot és nem halmozok fel tök felesleges körömlakkokat.. Annyira kevés dolgot vásárolok, hogy már csak két havonta volt az elmúlt időben haul bejegyzés. De ez így helyes szerintem... Nagyon sok olyan lakk gyűlt fel az eszeveszett vásárlások közben, amiket szinte nem is használtam. Csak kipróbáltam és ment a fiókba, aztán egy fél évig ott volt úgy, hogy hozzá sem nyúltam. Mostanában inkább kihasználom az ilyen lakkjaim szépségét és tényleg csak olyan dolgokat veszek, ami szükséges vagy nagyon-nagyon megtetszik. :) 


Fehér lakkra szükségem volt, kikérem magamnak! Arra mindig szükségem van, mert nagyon sokat használok. Mikor a barátom olyan helyen járt, ahol tudtam, hogy tuti, hogy van megkértem, hogy hozzon nekem egyet és kaptam még mellé egy kis tárcsa cuki színes köveket. :)




A Lakkalandok blogon nyert szupi nyereményemről már volt bejegyzés, de azért őket is befotóztam. :3 A bejegyzést ITT megnézhetitek.



A Born Pretty tesztelni való csomag is megérkezett a hónap közepetáján. Az alábbi dolgokat kértem. Nagy részükről már olvashattok tesztet a blogon, amiről pedig még nincs az nemsokára következik! :)


Volt csak sima rendelésem is Born Pretty Store-nál. Ezt a 12 darabos akrilfesték készletet rendeltem és a következő képen lévő fekete lakkot. :) 
Már rég szerettem volna kipróbálni az akrillal festést. :)


Az alábbi lakkok csúsztak be csak, így vásárlás során. :)

Rose nails 184 / CR 14 / AISAI 52 / MODA 316 / AVON Colortend Pout / AVON Colortrend Juicy


Szerettem volna egy új sapit is és ezt a darabot választottam a boltban. Nem szeretem a vastag sapikat, mert szerintem nem állnak jól nekem, így egy elég véknyat vásároltam meg. :)


Új csizma is kellett már, abból pedig ilyet választottam. Majdnem ugyanolyan amúgy, mint az előző, de az már sajnos eléggé elhasználódott.. :(


Egy új őszi-téli átmeneti kabátot is szerettem volna már. Pont ilyet szerettem volna és találtam is! Imádom az ilyen vásárlásokat! :D




Ti mit vásároltatok mostanában? :)





8 megjegyzés:

  1. Szupi cuccok. *-* Hát igen,a fehér lakkok túl gyorsan fogynak. :D Én még csak most készítem a haul posztomat,ami eléggé hosszúra sikeredett(pedig lakksopp lett volna :P),mert júliustól mostanáig fotóztam be őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, kethavonta kell uj.. :D
      Jaj, hat igen, azota nagyon sok ido eltelt mar, na meg ha meg a lakkstoppot sem tartottad be akkor tuti jo hosszu lesz. De nem baj majd elcsodalkozom rajta, ha kint lesz a poszt es csorgatom a nyalam. :P

      Törlés
  2. Szuper dolgokkal gazdagodtál! :)

    VálaszTörlés
  3. Az a kabát iszonyu előnytelen. A dupla gombos megoldás nem előnyös telt lányoknak, az ujjától meg olyan vastag a karod mint a combod. Nincs valaki aki tudna segíteni vásárláskor? Csinos lány vagy de úgy tűnik nem nagyon tudod mi áll jól neked.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez tetszett es a hozzaszolasod utan is meg mindig tetszik. :)
      Igen a kabat karja eleg nagy, de kell is, hogy az legyen, mert hajnal 6 orakkor mikor a buszhoz setalok fel orat novemberben es tel elejen igazan megfagynek, ha nem lenne alatta 2 pulover.. Olyat kellett valasztanom, ami ala fel tudok rendesen oltozni. Es sajnalom, hogy neked nem tetszik, de akarhogy nezem nekem meg mindig bejon. :D
      Ja, es nyugodtan irhatod az ilyen hozzaszolasaidat is nevvel... Nem haragszom meg erte, de benned legyen annyi, hogy ilyenkor nem rejted el magad! :)

      Törlés
  4. Szerintem ez a kabi mindenkin így állna. A steppelt varrás optikailag vastagít. Ráadásul, ahogy írtad egy télikabátnál fontos, hogy alá tudj öltözni. Néha a praktikusságot kell előre venni, a kinézet rovására. Az én télikabátom sem a legcsinosabb darab (bár szerintem a tiéd nagyon csini) de sosem fázok benne. Mindig sajnálom azokat a lányokat, akik mínusz fokokban is bőrkabátban meg csini szűk kabátban dideregnek, mert olyan görcsösen divatosak akarnak lenni és mindenáron szexisen akarnak öltözni. :D

    Az a barna bokacsizma is szuper. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen igazad van! Utalok fazni es en is sokszor belestem ebbe a hibaba, hogy Anyu mindig ramszolt, hogy oltozzek fel rendesen, de en makacs voltam es nem akartam.. :D De elegge megnottem mar ahhoz, hogy magamtol se akarjak megfagyni, szoval inkabb vagyok vastag kabatban. :) Es ne nezzen ram, akinek nem tetszik, vagy gondoljon akarmit. :)

      Orulok, hogy tetszik! :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena