2015. augusztus 24., hétfő

532. bejegyzés: Ombre-Zebra nail art


Újabb manikűr következik, amit a Born Pretty Store-tól tesztelésre kapott BP-L006-os lemezzel készítettem. 

A lemezről részletesebb leírást és a véleményemet ITT olvashattok. 

Ezúttal a felső sor legutolsó mintáját választottam ki manikűralkotásra. Ez egy egész körmös zebraminta. Alapnak mindegyik körmömön kék színnel készült függőleges ombre technikát alkalmaztam. Aztán fehérrel nyomdáztam és erre egy glitteres fedőlakkot kentem még fel végezetül. A használt dolgokat és az elkészítést a lent található videóban megnézhetitek. :)











Ha tetszett a lemez akkor ITT megvásárolhatjátok. Az MFSQ10 kódommal pedig 10% lejön a vásárlásotok összegéből. :)

2 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena