2015. június 25., csütörtök

490. bejegyzés: Májusi - Júniusi HAUL


A múlt hónapban elmaradt a blogon a haul bejegyzés, mert szinte semmit nem vásároltam. Április után nem is csoda, mert szerettem volna mindent kipróbálni és felavatni, amit akkor kaptam születésnapomra és névnapomra. Aztán megkaptam a Born Pretty Store-tól tesztelésre az első csomagom, aztán azóta már érkezett még egy. Ééés arra is rájöttem, hogy pontokat is lehet ott szerezni és azokat be is lehet váltani és azokat is többször beváltottam már. Na, meg elcsábultam Andi hatalmas blogsale-jén is és elég nagy mennyiségű lakkot választottam ki és vásároltam meg nála, összesen 14-et. :)


Moyra gel look 45 | Oriflame power shine kék | NYC 154 Midnight Confetti | Essence topper 10 glorius aquarius | Essence topper 02 circus confetti | Miss Sporty Oh My Gem 004 |  Essence topper 15 glitter on me

Kezdeném is az Andinál vásárolt lakkokkal. Inkább a glitteres kis csodáknak csábultam el. Imádom a glitteres lakkokat, bár inkább csak üvegben nézegetni.. Ennek ellenére mindig megveszek egy raklappal... Ki érti ezt?! :D
A lakkok kupakjai azért néznek így ki, mert amikor ideért a doboz tele a lakkokkal épp gipszben volt a kezem és nem tudtam használni. Egy kézzel pedig nem tudtam kinyitni ezért a fogaimat használtam.. Nem bírtam magammal, ne haragudjatok! :( :$
A ruhákról, amiket beszereztem az elmúlt két hónapban azokról nem hoztam képet, mert nem tudtam értelmes fotót készíteni róluk. Így azok most kimaradnak. 


Orcala 22 | Orcala 12 | Orcala feather 07
Jollie France 54 | Jollie France 68 | Lovely moulin rouge nr. 06 | Lovely moulin rouge nr. 13.


3 Sizes Nail Art Baby Pearl Rhinestone Decoration500Pcs 1.2mm/2mm/3mm Mini Gold And Silver Round Stud Rhinestone Nail Art Decoration | 3pcs/set Nail Art Brush Ongle Liner Drawing Line Pen Paint


Ez volt az első csomag, amit a Born Pretty Store-tól kértem tesztelésre.
Választottam félgyöngyöket különböző méretekben, arany és ezüst strasszokat és egy ecsetkészletet is. Egy körömmargarétát is választottam még ezek mellé, de mivel azt szépen összepingáltam, most nem tettem bele. :)


400pcs 2mm Neon Round Stud Rhinestones | 400Pcs 1.2mm/2mm/3mm/4mm Silver Round Rhinestones12 Color Nail Art Mini Round Shiny Glitter Powder Sheets


Azóta megérkezett egy újabb csomag is, szintén tesztelésre és már a blogon is közzétettem a véleményeimet. ITT, ITT és ITT olvashattok róluk. :)


Mother's Day Stamping Plate | Ethnic style Stamping Plate


Aztán feltöltöttem a tesztelésre készült manikűrök képeit a Born Pretty Store oldalára, amiért kaptam pontokat. Eddig ezt észre sem vettem, hogy ilyet is lehet. Aztán feltöltöttem a régebbi manikűröket is, amiket még régebben vásárolt termékekkel csináltam és arra is kaptam pontokat. Erre a két nyomdalemezre váltottam be őket. :)


Wavy Lines Lace Pattern Stamp Plate | Glitter Nail polish 624 


Aztán szereztem még pontokat, azokat pedig az arany glitteres lakkra és a nyomdalemezre váltottam be. A fekete lakkot nyomdalakknak vettem az egyik kínai boltban és elég jól megfelel nyomdázásra szerencsére. :)




Ti mit vásároltatok az elmúlt időben?
Kíváncsiak vagytok valamelyik lakkra? :)




8 megjegyzés:

  1. Szerintem ez nagyon szuper, hogy ha feltöltöd a képeket kapsz érte pontokat. A pontokat meg belehet váltani. Ez nagyon szimpi. Szépek a lakkok *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó kis dolgokat szereztél be! :)
    Nem is tudtam, hogy fel lehet tölteni a képeket a BPS-re, köszi az infót :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszi! :)
      Nekem a kapcsolattartom irta e-mailben, hogy probaljam meg a kepeimet feltolteni a "Customer Images" fulnel, de amugy mar hamarabb is megtalaltam. :)

      Törlés
  3. Wow. Nagyon szupi cuccok *-* használd egészséggel :D

    VálaszTörlés
  4. Azta mindenét! Jó sok szépséget sikerült zsákmányolnod! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hat az a baj, hogy felet meg ki sem probaltam, de mar megint lakkokra faj a fogam.. :D

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena