2015. január 26., hétfő

392. bejegyzés: Életképek #13 | Instagram


Már majdnem egy egész hónapja nem volt életképes bejegyzés a blogon.
Képeket se nagyon töltögettem Instagramra hozzá, meg nagyon el is lustultam mostanában blogolás szempontjából, de nálam mindig ilyen ez a január.. Ilyenkor elszáll minden energiám és életerőm. Egész nap olyan vagyok, mint egy élő halott, hasonlítok egy zombihoz. Ebben a hónapban egyszerűen semmi nincs. Minden olyan monoton. Reggel felkelek fél 6-kor, kimegyek a buszhoz, amikor még szintén sötét van aztán mire beérek az iskolába kivilágosodik.. Lehúzom a napot, aztán hazautazok.. Mire hazaérek újra sötét van, aztán még tanulnom is kéne, de ahhoz már végképp semmi erőm nincsen. Szóval utálom ezt a hónapot, de ki lehet bírni. Ezután már legalább jön a február, amit a Valentin nap úgy ahogy széppé tesz, és az a tudat, hogy nemsokára tavasz van. :)
Na, de most már beszéljenek a képek helyettem. :)

A szünet után sajnos a suli is folytatódott. Minden visszakerült a régi kerékvágásba. :(
Az első kép egy igazán motivációadó számomra! Fogadjátok meg ti is! :)
Az iskolában órán szokásom összefirkálni a padot, mindig megalkotom rajta, ami épp a fejemben van.. Szegény takarítónéniket biztosan kikészítem. :'DDdd
A 3. képen a félévi bizonyítványom látható. Nem a legfényesebb, de számomra tökéletes! 7.-8. osztály óta nem volt ilyen jó átlagom. :)
Hihi! És volt itt kaja, kaja hátán is. Csináltam cuki szerelmes reggelit a barátomnak. És megkóstoltatta velem a Kinder Maxikinget, amiről eddig azt hittem, hogy nem szeretem, mert úgy emlékeztem rá, kiskoromból.. De hatalmasat tévedtem.. Azóta imádom. :3
Ettünk epret is, aminek nem igazán volt eper íze.. Nem vagyok oda a bolti gyümölcsökért, mert egyáltalán nem olyan az ízük, mint ami kint a kertben terem. De, hát most be kell érnünk ezzel is. :)
Filmeztünk is sok-sok édességgel és popcorn-nal, na meg gyrostállal. :)
Volt szív alakú rántott hús is, ami az apué volt. mert anyu neki adta. :D
Nyuszikával a szünetben is sok időt töltöttünk együtt és a hétvégéken is. :) Néztük a Dr. Szöszit és X-boxozni is szoktunk, amin általában összeveszünk. :'Dddd
Beteg is voltam sajnos. :(
És kaptam nyuszikától egy gyönyörű-szép rózsacsokrot is. :)))
És én az Új évi koccintáson Süsü pezsgőt ittam, ugyanis a rendes pezsgőket nem szeretem. :( :'Dd
A második kép még január első napjaiban készült, hála istennek azóta nem esett a hó.. A decemberben nem esett, most már ne is essen.. :'Dd
Bálba is készülődünk Február 7-én és lövésem sincs, hogy melyik ruhámban menjek. :(

ÉS MOST SELFIE ÁRADAT KÖVETKEZIIIIIK! :D
ÉS MOST PEDIG KÖRÖMÁRADAT! :D

Ti, hogy vagytok a januárral, mint hónap? Szeretitek? :)




2 megjegyzés:

  1. Én se szeretem a januárt, olyan hamar visszacsöppentünk mi is a suliba, hogy nem bírom megszokni...Dogák és tz-k egymás hegyén hátán. ._.
    Megint klassz képek készültek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teljesen egyutterzek, bar en most a heten nem megyek. mert lebetegedtem. :)
      Koszonom! Orulok, hogy tetszenek! :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena