2014. december 31., szerda

370. bejegyzés: 2014-es évzáró

 

Már csak egy fél nap választ el minket 2015-től.
Én ettől nagyon szomorú vagyok, mert az idő nagyon-nagyon gyorsan telik.. Egyszer csak már azon veszem észre magamat, hogy az unokáimmal ünnepelem a Szilvesztert. :(

Az év végére hoztam egy statisztikai összegzést. Igaz, hogy ez másoknak elég kevésnek tűnhet, de nekem ez is nagyon sokat jelent és nagyon örülök neki. Nem gondoltam volna, hogy egyszer ezt is elérem. Nagyon szépen köszönöm, akik itt voltak velem 2014-ben is és remélem, hogy velem tartotok 2015-ben is. :)

Igaz, a blog most másfél éves pont, de az adatokat a kezdetektől írom most le ide, mert sajnos az elmúlt egy év adatait nem tudom, hogy meg lehet e nézni külön, de én nem találtam. :(
Szóval, ennyi idő alatt 368 bejegyzés, 30 feliratkozó, 29586 oldalmegjelenítés, és 1576 hozzászólás gyűlt össze (aminek a fele amúgy én vagyok).

És hoztam egy összeállítást a blog eddigi legnézettebb bejegyzéseiről is. :)
Vannak, amelyek még 2013-asok, azokat nézzétek el nekem. Még nagyon az elején voltam.























0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena