2014. december 30., kedd

367. bejegyzés: Minta Mánia kihívás - Ikat / Törcsi


Ennek a kihívásnak is elérkeztünk az utolsó fordulójához. Ismét köszönöm szépen Thimmykének, hogy részt vehettem benne és természetesen ezt is nagyon élveztem! :)
Az utolsó téma az ikat vagy törzsi körmök voltak. Hát én remélem, hogy jól értelmeztem a témát. :D
A kisujjamon, a középső ujjamon és a hüvelykujjamon ugyanolyan minta van. A gyűrűsujjamon és a mutatóujjamon pedig egy kicsit más. :) Ezt elkészíteni egy igazi türelempróba volt számomra.. Eléggé elszórakoztam vele. :D Bár választhattam volna jobban egymáshoz illő színeket is, de végül ezen már nem változtattam, majd talán egyszer elkészítem más színekkel is. :)







4 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena