2014. június 29., vasárnap

198. bejegyzés: Júniusi körömkihívás - Krém :)


Elérkeztünk a júniusi kihívás utolsó témájához, ami azt is jelenti, hogy júniusnak ezennel vége. :(
De lesz júliusi kihívás is, amiben gyümölcsök fognak szerepelni. :)
A mai napra nem tudtam mit készítsek.. vagyis, hogy nem tudtam mit foglal magába az, hogy krém.. Először rögtön a krémszínre gondoltam.. De reggel megnéztem a többiek munkáit és írták, hogy a krém finisű lakkokról van szó.. Hát fogalmam sem volt róla, hogy ilyen elnevezés is van.. :o Na de próbáltam egy ilyen lakkot keresni és ez szerintem eléggé úgy néz ki.. Kb. 1x használtam.. nem annyira tetszik a színe.. :)
A gyűrűsujjamra tettem pici szív alakú strasszokat és így megszületett a mani. Bár nekem így a végeredmény annyira nem tetszik.. :(





6 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena