2014. április 20., vasárnap

156. bejegyzés: Heti szerzeményeim :)

Csütörtökön Ukrajnában jártam és a születésnapomra kapott pénz egy részéből körömlakkokat vásároltam. 5 lakkot vettem és egy körömmatricát. Mindez forintba átszámolva 1000Ft-ból jött ki. :)

A lakkok elnevezését balról jobbra írtam. :)


Golden rose with protein 329 / Maci color 001 / Flormar nail enamel 126 / Charm limit glow in dark 12 / Eva cosmetics 103


Ez lenne a körömmatrica. Rózsákat és rózsaszírmokat ábrázol. Szerintem gyönyörűséges. :))

Aztán pénteken a barátommal voltunk Kisvárdán mozizni, elmentünk ebédelni meg ilyesmik. Aaaaztán kedden névnapom lesz és vett nekem rá 4db gyönyörűséges körömlakkot. Én választhattam ki őket. :)


ADEN cosmetics 88 / ADEN cosmetics 182 / Moyra gel look 192 / ADEN cosmetics 82

Ha bármelyik lakkról szeretnétek a blogon tesztet látni írjátok hozzászólásba és csinálok. :))

Meg van nektek valamelyik lakk?
Melyik lakk tetszik nektek a legjobban?






2 megjegyzés:

  1. Szép lakkok :)
    Én nagyon kíváncsi lennék a Golden Rose és a Flormar lakkra :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena