2014. április 24., csütörtök

159. bejegyzés: Golden rose with protein 329 + Flormar nail enamel 126


Hoztam nektek ma két lakktesztet. :)
Az egyik posztban mutattam nektek az Ukrajnában vásárolt lakkjaimat és erről a kettőről készítettem nektek tesztet is. :)



Golden rose with protein 329

Nagyon szép ez a lakk. Mikor megláttam egyből azt mondtam, hogy ez kell nekem. :) A színe nagyon szép, a száradási idejével sincsen baj. Könnyű használni, szépen felvihető. Az egyetlen baj a fedésével van, vagyis hát számomra ez elég zavaró. Csalódás volt, mert olyan színre számítottam, amilyet az üvegen keresztül látok, de csak három réteg után tudtam a körmeimre ilyet varázsolni. Viszont ezzel a kis hibával még ugyanúgy szeretem. :D A tartósságáról nem tudok nektek mit írni, mert csak egy napig volt rajtam, mert nem bírok egy manikűrt tovább elviselni a körmeimen. De ezalatt az egy nap alatt semmi sérülés nem érte. :)




Flormar nail enamel 126

Ez a lakk is nagyon tetszik nekem. A színe csodálatos. Száradási idejével és fedésével nincsen probléma. A tartósságáról szintén nem tudok nektek semmit mondani, mert ezt is csak egy napig hordtam. :)




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena