2013. július 26., péntek

10. bejegyzés: Az új szekrény



Tegnapi utazásunk során rengeteg használt német cikk boltban jártunk. :)

Eredetileg ágyat szerettünk volna vásárolni.. pár széket.. meg még egy pár dolgot, amire szükségünk volt. Amikor nézelődtem az egyik boltban megláttam egy szekrényt és rögtön eszembe jutott hogyan tárolnám benne a körömlakkjaimat, sminkjeimet, ékszereimet, mert már lassan itt az iskola ismét és az új könyveknek is kell a hely  :(
Aztán találtam egy kis szekrényt, ami amúgy eredetileg szerintem egy éjjeli szekrény, de teljesen mindegy.. Az a lényeg a célnak megfelelő.
Most megmutatom nektek, hogyan rendezkedtem be az én új szekrényembe! :) 


Itt még a lakkok össze vissza hevertek a földön:


Itt már elrendezgettem a lakkokat és a körmös cuccaimat a 2 fiúkba színek szerint:


Aztán a sminkeket is elrendezgettem. Az első képen még kipakolva láthatóak, a második képen pedig már mindennek kerestem tárolót aztán abba tettem bele. :)





0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena